• Najczęściej zadawane pytania

✅Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak! Proszę dzwonić -Dział Obsługi Klienta, tel: 



✅Mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak! Akceptujemy przesyłki pobraniowe. Podczas składania zamówienia wybierz opcję „kurier płatne przy odbiorze”

 

✅Jaki jest czas realizacji zamówienia?

99% zamówień wysyłamy tego samego dnia, czyli jeśli zamówisz produkt do godziny 15 to na drugi dzień paczka będzie do odbioru. 


✅Mogę zwrócić produkt?

Tak! Masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Szczegóły dot. zwrotów znajdują się w zakładce „zwroty” na dole strony.

✅Mam problem z płatnością. Co zrobić?

W przypadku problemów z płatnością złóż ponownie zamówienie. W przypadku dalszych problemów napisz do nas: oliblank.kontakt@oli-blank.pl 

Nasz dział obsługi klienta pracuje od 8:00 do 16:00 (poniedziałek – piątek)